Dźwięk COVID-19 informacje

Procedury stosowane w Hotelu Willa Złota  w zakresie zapobiegania i ograniczenia rozprzestrzeniania się COVID-19 

 

 

Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego,   związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie gości oraz personelu hotelu.

 

Przebywanie Gości w Hotelu w częściach wspólnych zgodnie z najnowszym rozporządzeniem - wyłącznie w maseczkach. Maseczki nie obowiązują w restauracji po zajęciu stolika, w lesie oraz na plaży.

 

Recepcja

1.     Recepcja okresowo pracuje zdalnie, prosimy o kontakt telefoniczny pod 

nr +48 606 117 672.

2.     Hotel wprowadza dezynfekcje powierzchni lady recepcyjnej każdorazowo po każdym Gościu.

3.     W hotelu lada recepcji osłonięta jest ochronną osłoną.

4.     Odbywa się regularna dezynfekcja drzwi wejściowych do hotelu oraz pozostałych powierzchni (poręczy etc.). 

5.     Czas pobytu gościa przy recepcji zostaje ograniczony do niezbędnego minimum. 

6.     Karty pokojowe (przy wydawaniu i przyjmowaniu) i terminal płatniczy podlegają każdorazowej dezynfekcji po użyciu.

7.     Wprowadza się zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy gośćmi w kolejce –do  min. 2 m. 

8.     Hotel zapewnia płyn do dezynfekcji rąk dla gości – łatwo dostępny i widoczny dozownik w holu recepcyjnym.

9.     Przy wejściu do hotelu znajduje się mata dezynfekująca.

10.  Recepcja jest wietrzona i dezynfekowana przez urządzenie sterylizator z lampą UVC zapewniającąoczyszczanie powietrza z mikroorganizmów (bakterii, wirusów, pleśni)

11.   W przypadku stanu podgorączkowego lub innych jakichkolwiek objawów chorobowych hotel odmawia zakwaterowania. 

 

Pokój hotelowy

12.   Hotel stosuje dezynfekcję: preparatami biobójczymi, sterylizatorem powietrza UVC oraz urządzeniem parowym (temp. 100 stopni Celsjusza).

13.  Hotel zapewnia skrupulatną dezynfekcję z użyciem preparatów biobójczych - urządzeń, pilotów od TV, klamek, mebli, armatury  łazienkowej i wietrzenie pokoju hotelowego, przed zakwaterowaniem kolejnych gości.

14.  Sprzątanie pokoju podczas pobytu zostaje ograniczone i odbywa się wyłącznie na życzenia Gościa.

15.   Hotel zapewnia udostępnienie, na żądanie w pokoju hotelowym środka dezynfekującego dla Gości.

16.  Instrukcje mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczki, zakładania i zdejmowania rękawiczek wg zaleceńGłównego Inspektoratu Sanitarnego – znajdują się w każdym pokoju.

17.  Pościel jest prana i dostarczana przez firmę zewnętrzną w reżimie sanitarnym.          

                        

Pomieszczenia strefy SPA 

18.  W strefie SPA znajdują się płyn antybakteryjny  do mycia rąk oraz przeprowadzana jest systematycznie dezynfekcja stołów do masaży, foteli wypoczynkowych, drzwi, klamek, włącznikóświatła, blatów, prysznicy, umywalek, toalety dla Gości. 

19.  Pomieszczenia SPA są wietrzone i używany jest sterylizator z lampą UVC do oczyszczania powietrza. 

20.  Po wejściu oraz przed opuszczeniem strefy SPA Gości obowiązuje mycie rążelem antybakteryjnym (w toalecie dla Gości).

21.  Dostępne są bezpłatnie maseczki dla Gości korzystających ze strefy SPA (maseczki dostępne w gabinetach u obsługi).

22.  W jacuzzi system filtrów oraz ozonator chroni wodę przed zanieczyszczeniami, bakteriami i wirusami. 

23.  W gabinecie masażu i kosmetycznym dostępna jest jednorazowa bielizna. Używamy jednorazowych podkładów na fotele. 

24.  Ręczniki i szlafroki w SPA prane są przez pralnię zewnętrzną, która spełnia reżimowe wymagania sanitarno-epidemiologiczne.

 

Restauracja

25.  Wejście do restauracji wyłącznie w maseczce. Po wskazaniu przez kelnera stolika można zdjąć maseczkę.

26.  Przed wejściem do restauracji jest umieszczony dozownik z płynem antybakteryjnym do rąk. Prosimy o korzystanie przed wejściem i po wyjściu z restauracji.

27.  Po wejściu do restauracji prosimy oczekiwać na podejście kelnera i wskazanie wolnego stolika.

28.  Liczba stolików została zredukowana. Na 1 gościa przypadają 4m kwadratowe. 

29.  Obsługa dezynfekuje stoliki po każdym Gościu.

30.  Śniadania są podawane na bufecie szwedzkim, prosimy o podchodzenie do bufetu w maseczce i nakładanie własnymi sztućcami.

31.  W restauracji znajduje się oczyszczacz powietrza z systemem pięciu filtrów i jonizatorem powietrza Therapy Air i On Zepter.

 

Pomieszczenia ogólnodostępne

32.  W sali zabaw dla dzieci znajduje się płyn antybakteryjny do rąk oraz przeprowadzana jest systematycznie dezynfekcja zabawek, parapetów, drzwi, klamek, włącznikóświatła, stołu do ping-ponga i piłkarzyków.

33.  Wprowadza się zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy osobami korzystającymi z sali zabaw  min. 2 m (za wyjątkiem rodziców z dziećmi do 13 roku życia lub zamieszkujące wspólnie w pokoju hotelowym) lub noszenie maseczek.

34.  Hotel zapewnia dezynfekcję rowerów hotelowych udostępnianych gościom po każdym ich użyciu.

35.  Hotel zapewnia dezynfekcję leżaków plażowych.

36.  W windzie może znajdować się tylko 1 osoba lub więcej jeżeli zamieszkują wspólnie w tym samym pokoju.

37.  Przed wejściem do windy znajduje się płyn antybakteryjny do odkażania rąk.

38.  Hotel wprowadza dezynfekcję, nie rzadziej niż co godzinę, windy hotelowej, korytarzy hotelowych, toalet ogólnodostępnych znajdujących się w hotelu oraz innych powierzchni ogólnodostępnych – klamek, blatów, poręczy, uchwytów, włącznikóświatła etc.

39.  Na każdym piętrze znajdują się śmietniki przeznaczone wyłącznie na zużyte rękawiczki jednorazowe i maseczki.      

                                            

Procedury dotyczące postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia

wirusem COVID-19 na terenie hotelu

 

40.  Bezzwłoczne, telefoniczne zgłoszenie przypadku osoby u której występują objawy chorobowe mogące świadczyć o zakażeniu - do personelu Hotelu, który niezwłocznie powiadamia stację sanitarno-epidemiologiczną w Pucku.

41.  Ustalenie listy osób przebywających w tym samym czasie w hotelu i stosowanie się do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego odnośnie dalszego postępowania.

42.  Skrupulatna dezynfekcja przestrzeni, w której przebywał zarażony gość/pracownik/dostawca.

43.  W przypadku objęcia obiektu kwarantanną bezwzględne pozostanie w pokoju hotelowym wraz z osobami wspólnie zamieszkującymi do czasu odwołania kwarantanny. 

44.  W przypadku objęcia obiektu kwarantanną wprowadza się stosowanie do poleceń personelu obiektu.

 

WAŻNE!

Działa infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia 800 190 590, gdzie można uzyskać informacje 

dotyczące postępowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem.

Hotel Willa Złota, Recepcja tel. +48 606 117  672

***********************************************************************************************

Nasi Drodzy Goście, w tym szczególnym czasie prosimy Was o współpracę i wyrozumiałość.

Dziękujemy, że jesteście z nami.

 

 

HOTEL SPA WILLA ZŁOTA

ul. Wojska Polskiego 19
84-105 Karwia

  • Program Regionalny
  • Logo Pomorskie w Unii
  • Logo Unia Europejska Europejcki Fundusz Rozwoju Regionalnego
/src/Core/
6